32-40 uur | 4 of 5 daagse werkweek
Ben jij een geboren regelaar, klantgericht tot in je vezels en heb je ervaring als serviceadviseur in de automotive? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou, lees snel verder!
Wat ga je doen
Als frontoffice serviceadviseur ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten. Je leert klanten graag kennen, adviseert over onderhoud en reparaties en vertaalt technische adviezen uit de werkplaats op een heldere en begrijpelijke manier. Je schakelt moeiteloos tussen DMS-systemen, stemt de werkzaamheden efficiënt af met de werkplaats en zorgt voor een professionele en klantgerichte ontvangst. Jij houdt overzicht, communiceert duidelijk en zorgt ervoor dat iedere klant onze werkplaats met een tevreden gevoel verlaat.
Dit betekent o.a.:
Dit krijg je:
Wij zijn Autobedrijf Van der Heide, opgericht in 1921 en al meer dan 100 jaar ervaring op het gebied van mobiliteit. Wij zijn een innovatief en internationaal opererend autobedrijf met vestigingen in Nederland en Polen. Met ongeveer 40 medewerkers voorzien we onze klanten elke dag opnieuw in hun mobiliteitsbehoefte. Als partner van Volkswagen, SEAT, Škoda, CUPRA en Volkswagen Bedrijfswagens staat kwaliteit en klanttevredenheid bij ons altijd voorop. Je komt te werken in een team van enthousiaste collega’s bij een bedrijf waar hard wordt gewerkt en waar onderling veel plezier wordt gemaakt. Hint: bekijk een sneak peek van onze (internationale) personeelsuitjes hiernaast.
Interesse?
Ben jij de ervaren Serviceadviseur die wij zoeken? We verwelkomen je graag in ons team! Solliciteer direct door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
Liever eerst een vrijblijvend gesprek of sfeer proeven in ons team? Neem contact met ons op: 0527 – 61 43 04.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.