Persoonlijke details

Kandidaat
Geboortedatum 13-11-1969

Opleidingen

01-08-1987 - MBO

Werkervaring

05-07-2000 - 01-05-2014 Administratief medewerker

Werkzaamheden: Binnen Markeur ben ik in 2000 begonnen bij Het Motorhuis in Leiden waar ik mij in eerste instantie op de verkoopadministratie toegelegd heb op de afdeling International Rentals. Hier was ik administratief verantwoordelijk voor de inkoop en facturering van de auto's. Na de verhuur periode kocht ik de auto's terug om ze daarna weer te verkopen. Hier controleerde en berekende ik de inkoop en verkoopprijzen en zorgde ik voor onder andere de juiste tenaamstelling en verdere afhandeling. Later heb ik mij binnen Het Motorhuis toegelegd op de administratieve orderverwerking van gebruikte - en handelsauto's. Hierbij kocht ik de auto's in, waar nodig stuurde ik werkplaatsen aan door middel van werkopdrachten voor het plegen van reparatie en onderhoud. Uiteindelijk factureerde ik de auto's weer uit aan de eindgebruiker. Verder ondersteunde ik de verkoper administratief en bewaakte ik de winstmarge op de auto, accessoires en eventueel garanties. Halverwege 2008 ben ik door een reorganisatie overgestapt binnen Markeur naar MultiEnergy, eerst in Zoeterwoude, daarna in Delfgauw en Alphen aan den Rijn waar ik mij op de financiƫle administratie voornamelijk bezig gehouden heb met het ondersteunen van de administrateurs. Dit hield in facturen juist coderen en inkopen, administratie van tankstations controleren en waar nodig aanvullen, herstellen en verwerken. In 2013 ben ik Binnen Markeur overgestapt naar de financiƫle administratie van Multirent in Alphen aan den Rijn waar ik werkzaam ben geweest in het team inkomende facturatie. Hierin was ik verantwoordelijk voor de verwerking van de volledige facturenstroom zowel digitaal als handmatig. Hier controleerden ik de facturen, codeerde ik ze en zorgde ik uiteindelijk voor de juiste betaling richting de leveranciers. Tevens was ik verantwoordelijk voor de borg terugbetalingen naar de klanten toe, en was ik aanspreekpunt voor de verhuurmedewerkers voor administratieve aangelegenheden.