Kandidaat | CAUV4630 |
Geboortedatum | 21-10-1970 |
06-2005 - 02-2006 | Automobiel Management II | |
06-2003 - 10-2005 | Unive Schade | |
10-2000 - 04-2001 | Costumer relationship management | |
09-1997 - 06-1998 | Nima-a | |
09-1992 - 04-1994 | HTS Autotechniek | |
09-1990 - 05-1992 | MTS Motorvoertuigtechniek | |
09-1987 - 06-1990 | MTS Werktuigbouwkunde | |
09-1983 - 05-1987 | MAVO | |
-- - 09-2007 | WFT financieringen | |
-- - | Management Training 1 | |
-- - | Management Training 2 |
04-2012 - heden |
International salesmanager
Verkopen van schadevoertuigen over de hele wereld; Verantwoordelijk voor alle export documenten * Implementeren van Wheeler delta, autoflex en socialmedia * Zorg dragen dat alle voertuigen juist zijn vermeld op alle internet portals |
|
01-2011 - 01-03-2012 |
Verantwoordelijk voor verkoopdoelstelling voor verkoop nieuw als gebruikt; Verantwoordelijk voor de totale vestigingsl doelstellingen sales en after sales. * Zakelijke markt bewerking (lid van BNI in Emmen). |
|
09-2008 - 01-12-2010 |
Technische adviseur
Het verkopen van geometrische meetmiddelen. * Het beheren en uitbouwen van klanten; Het geven van technische ondersteuning * Oplossingen bedenken voor specifieke meetproblemen |
|
04-2000 - 01-01-2002 |
Bedrijfsleider
Het ver/inkopen van personenauto's zowel nieuw als gebruikt. * Het realiseren van verkoopdoelstelling; Verantwoordelijk sales marketing in de regio. * Zorg dragen dat in showroom en het buitenterrein de juiste mix aan gebruikte auto staan. * Verantwoordelijk voor de export en daarbij behorende papieren * Internet site opgezet en onderhouden ten behoeve van de export. |
|
08-1995 - 01-03-2000 |
Autoverkoper/bedrijfsleider
Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken zowel sales als after-sales; Verantwoordelijk voor de sales doelstelling. * Verbeteren van de interne communicatie tussen sales en after-sales * In/verkoop van personenauto's; Het verzorgen van de planning voor de werkplaats en facturering |
|
08-1931 - 01-02-2002 |
Bedrijfsleider
Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken zowel sales als After-sales. * Zorgen dat de doelstelling gerealiseerd worden. * Verantwoordelijk voor begrotingen, prognoses. * Sollicitatie, functie, en beoordeling gespreken voeren. * Leidinggeven over 15 personen. * Markt onderzoek voor je rayon verzorgen. * AutodrĂ´me als multi-branding positioneren in het rayon. * Onderhandeling met zowel de particuliere markt als wel de zakelijke mark. * Onderhandelingen met toeleveranciers; Verantwoordelijk voor de internet site. * Begeleiding geven aan stagiaires.; Verantwoordelijk voor het implementeren van het CRM Super office programma; Het voorzitten van verkoopvergaderingen. |